Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

Public relations. Jak zdobyć rozgłos bez dużych pieniędzy Cathy Bussey

Public relations. Jak zdobyć rozgłos bez dużych pieniędzy
Produkt dostępny

ISBN: 978-83-208-2054-6
Cena katalogowa: 44.90 PLN
Cena po rabacie:  38.17 PLN
Oszczędzasz: 6.73 PLN


Dobra reputacja ma kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o przetrwanie i rozwój przedsiębiorstwa na rynku. Co jednak zrobić, gdy ma się mnóstwo świetnych pomysłów, ale brakuje pieniędzy? Jak Firma może powiadomić klientów o swoim istnieniu, gdy nie stać jej na działania marketingowe i akcje promocyjne? W niniejszej książce pokazano, jak zdobyć rozgłos bez większych nakładów finansowych. W Public relations omówiono wszelkie aspekty PR, począwszy od wyszukania atrakcyjnego tematu, przygotowania komunikatu prasowego i podsuwania materiałów informacyjnych dziennikarzom, przez wykorzystanie mediów społecznościowych, a skończywszy na realizacji różnych kampanii PR. Książka zawiera mnóstwo doskonałych przykładów i cennych wskazówek pochodzących od ludzi, którzy na co dzień mają styczność z branżą PR. Czytelnik znajdzie w niej wszystko, co jest potrzebne, by zaistnieć w mediach z dobrym skutkiem.
Książka jest przeznaczona dla osób zajmujących się PR, marketingiem, promocja, reklamą, a także dla menedżerów i przedsiębiorców.
Liczba stron 164
Rok wydania 2013
Miejsce wydania Warszawa
Wydanie I
Oprawa miękka
Format A5

Spis treści

 

O Autorce

 

Podziękowania

 

Wstęp

 

Rozdział 1. Co to jest PR?

 

Rozdział 2. Od czego zacząć?

 

Rozdział 3. Zrozumieć media

 

Rozdział 4. Podsuwanie materiałów mediom

 

Rozdział 5. Obecność w internecie

 

Rozdział 6. Media społecznościowe

 

Rozdział 7. Przygotowanie kampanii promocyjnej

 

Rozdział 8. Sytuacje kryzysowe

 

Rozdział 9. Następne kroki

 

Zakończenie

Nasi klienci wybrali także
Podstawy zarządzania projektami Public relations. Jak zdobyć rozgłos bez dużych pieniędzy -15%
Dennis Lock
Podstawy zarządzania projektami
Cena po rabacie: 51.77 PLN
Język ciała. Siedem lekcji komunikacji niewerbalnej -15%
James Borg
Język ciała. Siedem lekcji komunikacji niewerbalnej
Cena po rabacie: 44.97 PLN
Inżynieria produkcji. Kompendium wiedzy -15%
Redakcja naukowa Ryszard Knosala
Inżynieria produkcji. Kompendium wiedzy
Cena po rabacie: 93.42 PLN
Zaangażowanie pracowników. Sposoby oceny i motywowania -15%
Marta Juchnowicz
Zaangażowanie pracowników. Sposoby oceny i motywowania
Cena po rabacie: 46.67 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl