Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt
Marketing bez tajemnic
 
Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna Marketing bez tajemnic -15%
Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna

Książka "Skuteczność promocji internetowej":

 

wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie; przybliża metody szacowania skuteczności
Cena: 38.17 PLN
Strategie marketingowe w instytucjach kultury -15%
Strategie marketingowe w instytucjach kultury

Przemiany rynkowe, rozwój technologiczny i cywilizacyjny oraz globalizacja konsumpcji i jej wirtualizacja wywołały istotne zmiany w funkcjonowaniu podmiotów rynkowych w Polsce, w tym

Cena: 42.42 PLN
Strategia reklamowa -15%
Strategia reklamowa

Spojrzenie Autorów - Karoliny Janiszewskiej i Jacka Kalla - na wykorzystanie reklamy w firmie jest odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych pozycjach. Autorzy widzą

Cena: 38.17 PLN
Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym -15%
Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym

Autorka wyjaśnia w książce, czym jest kultura narodowa, skąd biorą się stereotypy i uprzedzenia. Wskazuje obszary biznesu międzynarodowego, na które kultury narodowe mają największy wpływ. Prezentuje

Cena: 39.02 PLN
Reklama -15%
Reklama

Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor, Jacek Kall, wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować

Cena: 38.17 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl