Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 1
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

Innowacyjność usług biznesowych w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw Lidia Kuczewska, Robert Nowacki

Innowacyjność usług biznesowych w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw
Produkt dostępny

ISBN: 978-83-208-2223-6
Cena katalogowa: 54.90 PLN
Cena po rabacie:  46.67 PLN
Oszczędzasz: 8.23 PLN


Współcześnie w sektorze usług coraz większego znaczenia nabierają usługi biznesowe. Ich rozwój wiąże się z coraz szerszym stosowaniem outsourcingu. Autorzy podjęli próbę zidentyfikowania przejawów innowacyjności usług biznesowych jako czynników podnoszenia poziomu konkurencyjności przedsiębiorstw oraz motywów i zakresu korzystania z tych usług przez przedsiębiorstwa działające na polskim rynku. Ocenili także zasady współpracy pomiędzy podmiotami świadczącymi usługi biznesowe i korzystającymi z tych usług oraz wskazali sposoby jej doskonalenia.

 

Książka jest przeznaczona dla osób zainteresowanych problematyką innowacyjności i usług biznesowych, a także środowisk naukowych oraz podmiotów świadczących i nabywających takie usługi.

Liczba stron 206
Rok wydania 2016
Miejsce wydania Warszawa
Wydanie I
Oprawa miękka
Format B5

Spis treści

 

Wstęp

 

1. Istota, funkcje i znaczenie usług biznesowych w polskiej gospodarce
1.1. Istota i zakres usług biznesowych
1.2. Funkcje usług biznesowych
1.3. Usługi biznesowe w polskiej gospodarce

 

2. Konkurencyjność przedsiębiorstw – przejawy, uwarunkowania, mierniki, instrumenty
2.1. Istota konkurencji
2.2. Konkurencyjność jako determinanta rozwoju przedsiębiorstw
2.3. Kreowanie konkurencyjności – mierniki i instrumenty
2.4. Konkurencyjność przedsiębiorstw w Polsce w świetle wyników badania własnego

 

3. Innowacje jako narzędzie konkurowania w usługach
3.1. Specyfika innowacji usługowych
3.2. Innowacje w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw
3.3. Działalność innowacyjna przedsiębiorstw usługowych w Polsce

 

4. Innowacyjność usług biznesowych w świetle wyników badań własnych
4.1. Oferta i strategie konkurowania firm biznesowych
4.2. Przejawy, poziom i źródła innowacyjności firm biznesowych
4.3. Cele i efekty podnoszenia innowacyjności usług biznesowych
4.4. Czynniki sprzyjające i bariery ograniczające możliwości zwiększa¬nia innowacyjności usług biznesowych

 

5. Wykorzystanie innowacyjnych usług biznesowych w procesach konkurowania
5.1. Ocena poziomu innowacyjności usług biznesowych przez ich nabywców
5.2. Korzyści osiągane z nabywania usług biznesowych
5.3. Usługi biznesowe na tle innych instrumentów konkurowania
5.4. Usługi biznesowe w kształtowaniu konkurencyjności przedsię¬biorstw

 

6. Współpraca przedsiębiorstw świadczących usługi biznesowe i ich klientów
6.1. Ocena dotychczasowych zasad współpracy
6.2. Czynniki sprzyjające dobrej współpracy
6.3. Czynniki ograniczające współpracę
6.4. Możliwości doskonalenia współpracy

 

Zakończenie

 

Bibliografia

Nasi klienci wybrali także
Polityka innowacyjna Innowacyjność usług biznesowych w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw -15%
Redakcja naukowa Tomasz Geodecki, Łukasz Mamica
Polityka innowacyjna
Cena po rabacie: 50.92 PLN
Zarządzanie innowacjami -15%
Ryszard Knosala, Anna Boratyńska-Sala, Magdalena Jurczyk-Bunkowska, Aleksander Moczała
Zarządzanie innowacjami
Cena po rabacie: 55.17 PLN
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl