Najlepsze ceny Specjalne oferty dla członków klubu książki PWE Najtańsza dostawa
Marketing i Rynek Nr 03/2007

Marketing i Rynek Nr 03/2007

ISSN: 1231-7853
Dostępność: Produkt niedostępny
Liczba stron: 40
Rok wydania: 2007
Miejsce wydania: Warszawa
Oprawa: miękka
35.00

Zapytaj

W numerze:

 

Jacek Kall

Sieć sklepów jako marka

 

Iwona Zdonek

Hierarchia reakcji konsumenta jako podstawa konstrukcji stron WWW

 

Anna Drapińska

Student-klient. Czy uczelnia ma zawsze spełniać oczekiwania studentów?

 

Realia rynku

 

Bożena Słomińska

Krajowe i zagraniczne firmy handlowe w kanałach dystrybucji artykułów konsumpcyjnych

 

Reklama

 

Jarosław Woźniczka

Efekty komunikacyjne reklamy w świetle wyników testów reklam telewizyjnych - cz. 2

 

Konferencje

 

Szanse i wyzwania współczesnego marketingu

 

Omówienia i recenzje

 

Jerzy Dietl

Zarządzanie dla zysku a nie dla udziału w rynku

 

Z czasopism zagranicznych

 

Uczciwość programów lojalnościowych z perspektywy konsumenta

 

Odbiór osobisty 0 zł
Kurier 14 zł
Darmowa dostawa w Klubie Książki dla zamówień od 200 zł