Pełni funkcję profesora nadzwyczajnego w obszarze biznesu międzynarodowego w School of Economics and Business na Uniwersytecie w Lublanie. Jego główne zainteresowania badawcze koncentrują się wokół konfliktów w kanałach dystrybucji, relacjach na rynku B2B, międzynarodowych strategiach marketingowych, wynikach eksportowych oraz konsumpcji kolaboratywnej. Pełni fukcję profesora wizytującego na renomowanych uczelniach w Anglii, Kanadzie, Rosji, Polsce, Litwie, Estonii i Chorwacji. Jest członkiem Marketing Association of Slovenia (DMS), Academy of International Business (AIB), Academy of Marketing Science (AMS) oraz European Marketing Academy (EMAC). Był kierownikiem lub członkiem zespołów projektów aplikacyjnych z zakresu biznesu międzynarodowego wybranych przedsiębiorstw międzynarodowych, takich jak P&G, IBM, BMW, Henkel, Gorenje itd. Jego prace zostały opublikowane m.in. w Industrial Marketing Management, International Marketing Review, Journal of Business and Industrial Marketing, Journal of East European Management Studies.
Dr Gregor Pfajfar
DOI: 10.33226/1231-7853.2020.8.2
JEL: M31, D16, E21