Najlepsze ceny Specjalne oferty dla członków klubu książki PWE Najtańsza dostawa
Katarzyna Grąbczewska
Katarzyna Grąbczewska Studentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu studiów drugiego stopnia na kierunku Zarządzanie. Podczas studiów trzykrotnie wyróżniona stypendium naukowym rektora za wysokie wyniki w nauce oraz jednokrotnie nagrodą za aktywność i działalność organizacyjną na rzecz Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania. Członkini zarządu Studenckiego Koła Marketingu odpowiedzialna za sekcję badań
DOI: 10.33226/1231-7853.2020.11.4
JEL: L81

Celem artykułu jest systematyzacja wiedzy dotyczącej innowacyjnych działań przedsiębiorstw w sektorze e-commerce. W artykule dokonano przeglądu rozwiązań o charakterze praktycznym stosowanych w tym sektorze, ze szczególnym uwzględnieniem kanałów oraz modeli sprzedaży przez Internet. Diagnozie poddano również ewolucyjne aspekty e-commerce, z uwzględnieniem przyczyn rozwoju.

Słowa kluczowe: handel elektroniczny; e-commerce; sklep internetowy

Katarzyna Grąbczewska

Studentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu studiów drugiego stopnia na kierunku Zarządzanie. Podczas studiów trzykrotnie wyróżniona stypendium naukowym rektora za wysokie wyniki w nauce oraz jednokrotnie nagrodą za aktywność i działalność organizacyjną na rzecz Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania. Członkini zarządu Studenckiego Koła Marketingu odpowiedzialna za sekcję badań marketingowych. Studia licencjackie na kierunku zarządzanie zakończyła obroną pracy dotyczącej komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych.