Najlepsze ceny Specjalne oferty dla członków klubu książki PWE Najtańsza dostawa
dr Agnieszka Widawska-Stanisz
ORCID: 0000-0002-0609-6758

dr Agnieszka Widawska-Stanisz

Politechnika Częstochowska.

 
DOI: 10.33226/1231-7853.2019.12.8
JEL: L8, L83, M31

Problematyka jakości usług, w obliczu stale zmieniającej się rzeczywistości gospodarczej, rosnącej konkurencji, zmieniających się upodobań klientów oraz trudności w ocenie, staje się jednym z ważniejszych zadań, jakie stoją przed zarządzającymi przedsiębiorstwami, w tym przedsiębiorstwami z branży hotelarskiej. Celem artykułu było opracowanie modelu koncepcyjnego oceny bezpieczeństwa z perspektywy gości hotelowych w aspekcie jakości usług. 

Słowa kluczowe: hotelarstwo; jakość usług; bezpieczeństwo