Dr Andrzej Szymkowiak
ORCID: 0000-0001-5673-7093
Profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, kierownik laboratorium ConsumerLab. Jego obszar badawczy obejmuje zrównoważone zachowania zakupowe oraz analizę wpływu nowych mediów na postawy konsumentów. W swojej pracy naukowej skupia się na przeprowadzaniu badań mających na celu zrozumienie, w jaki sposób zmieniające się media wpływają na preferencje i decyzje współczesnych konsumentów. Jest autorem artykułów naukowych opublikowanych m.in. w czasopismach takich jak: „Technology in Society”, „Journal of Consumer Behaviour”, „Food Quality and Preference”, „Trends in Food Science & Technology” oraz „British Journal of Educational Technology”.
Perceptions and intentions toward glamping: A multifaceted examination of value dimensions, s. 13-27
DOI: 10.33226/1231-7853.2024.6.2
JEL: M31
DOI: 10.33226/1231-7853.2024.5.5
JEL: M12, D91, L84, A14, M54
DOI: 10.33226/1231-7853.2023.10.4
JEL: D10, D91, I12, M31, M38