Dr Andrzej Szymkowiak
ORCID: 0000-0001-5673-7093
Profesor na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, gdzie pełni funkcję kierownika laboratorium ConsumerLab. Jego obszar specjalizacji obejmuje zrównoważone zachowania zakupowe oraz analizę wpływu nowych mediów na postawy konsumentów. W swojej pracy akademickiej skupia się na prowadzeniu badań, które pomagają zrozumieć, jak zmieniające różne wymiary marketingu wpływają na preferencje i decyzje współczesnych
Profesor na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, gdzie pełni funkcję kierownika laboratorium ConsumerLab. Jego obszar specjalizacji obejmuje zrównoważone zachowania zakupowe oraz analizę wpływu nowych mediów na postawy konsumentów. W swojej pracy akademickiej skupia się na prowadzeniu badań, które pomagają zrozumieć, jak zmieniające różne wymiary marketingu wpływają na preferencje i decyzje współczesnych
DOI: 10.33226/1231-7853.2023.10.4
JEL: D10, D91, I12, M31, M38
Profesor na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, gdzie pełni funkcję kierownika laboratorium ConsumerLab. Jego obszar specjalizacji obejmuje zrównoważone zachowania zakupowe oraz analizę wpływu nowych mediów na postawy konsumentów. W swojej pracy akademickiej skupia się na prowadzeniu badań, które pomagają zrozumieć, jak zmieniające różne wymiary marketingu wpływają na preferencje i decyzje współczesnych konsumentów.