Najlepsze ceny Specjalne oferty dla członków klubu książki PWE Najtańsza dostawa
Mgr Dominik Zieliński
ORCID: 0000-0002-8840-8793

Specjalista ds. Badawczych w Łukasiewicz – ITECH. Magister socjologii i doktorant na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, w dyscyplinie geografii społeczno-ekonomicznej i zarządzania przestrzennego. Jego badania koncentrują się na zrównoważonym rozwoju miast, odpowiedzialnych innowacjach oraz studiach nad nauką i technologią. Promuje interdyscyplinarne podejście do nauki i praktyki.

 
DOI: 10.33226/1231-7853.2024.10.4
JEL: D83, O31, I23, Z13

Artykuł analizuje jakość komunikacji strategicznej wśród polskich menedżerów w kontekście prac badawczo-rozwojowych oraz rozpoznawalność i odbiór instytucji wspierających innowacje i technologie w Polsce. W badaniu uwzględniono źródła informacji medialnej wykorzystywane przez przedsiębiorców do komunikacji strategicznej. Celem artykułu jest zbadanie, jakie informacje i źródła są kluczowe dla polskich menedżerów w procesie zarządzania oraz jak postrzegane są instytucje B+R wspierające rozwój przedsiębiorstw. W badaniu zarysowano obraz obecności państwowych instytucji B+R w komunikacji strategicznej polskich przedsiębiorstw.

Słowa kluczowe: komunikacja strategiczna; komunikowanie; innowacje; technologie; rozwój badań; sektor B+R