Pracownik badawczo-dydaktyczny, kierownik Katedry Marketingu i Zarządzania Turystyką na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Autorka ponad 80 publikacji naukowo-badawczych w języku polskim i angielskim, współautorka podręczników akademickich z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym. Kierownik, główny wykonawca i współwykonawca projektów badawczych finansowanych przez Narodowe Centrum Nauki, ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Fundacji Nauki Polskiej, członek Polskiego Towarzystwa Naukowego Marketingu, wykonawca projektów badawczo-wdrożeniowych z zakresu zarządzania gospodarką turystyczną w regionie i marketingu produktu turystycznego, a także trener zarządzania relacjami z klientem oraz e-marketingu.
Dr hab. Izabela Michalska-Dudek
ORCID: 0000-0003-2804-6513
DOI: 10.33226/1231-7853.2023.9.3
JEL: D12, Z31, Z33