Najlepsze ceny Specjalne oferty dla członków klubu książki PWE Najtańsza dostawa
Dr hab. Małgorzata Sidor-Rządkowska
ORCID: 0000-0003-3826-9382

Profesor na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej, trener, coach, konsultant w organizacjach różnych branż. Autorka licznych książek i artykułów z zakresu nauk o zarządzaniu i jakości.

 
DOI: 10.33226/1231-7853.2022.12.3
JEL: M54

Celem prezentowanego artykułu jest analiza wpływu rozpowszechnienia pracy zdalnej i hybrydowej na budowanie wizerunku pracodawcy. W tekście scharakteryzowano podstawowe modele pracy zdalnej i hybrydowej, takie jak praca w domu (home office), praca nomadyczna (w jej różnorodnych odmianach) oraz tzw. workation. Przedstawiono także oczekiwania pracowników wynikające ze zmian formy wykonywania obowiązków zawodowych. Wskazano, że kształtowanie strategii employer brandingu we współczesnych organizacjach musi uwzględniać fakt, iż możliwość wyboru przestrzeni, w której odbywa się praca, staje się jednym z głównych kryteriów wyboru pracodawcy.

Słowa kluczowe: praca zdalna; praca hybrydowa; budowanie wizerunku pracodawcy