Najlepsze ceny Specjalne oferty dla członków klubu książki PWE Najtańsza dostawa
Mgr Patrycja Didyk
ORCID: 0000-0003-3609-1365

Specjalistka ds. badawczych w Łukasiewicz – ITECH, doktorantka psychologii oraz asystentka w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się na procesach podejmowania decyzji, zniekształceniach poznawczych oraz wpływie nowoczesnych technologii na funkcjonowanie człowieka.

 
DOI: 10.33226/1231-7853.2024.10.4
JEL: D83, O31, I23, Z13

Artykuł analizuje jakość komunikacji strategicznej wśród polskich menedżerów w kontekście prac badawczo-rozwojowych oraz rozpoznawalność i odbiór instytucji wspierających innowacje i technologie w Polsce. W badaniu uwzględniono źródła informacji medialnej wykorzystywane przez przedsiębiorców do komunikacji strategicznej. Celem artykułu jest zbadanie, jakie informacje i źródła są kluczowe dla polskich menedżerów w procesie zarządzania oraz jak postrzegane są instytucje B+R wspierające rozwój przedsiębiorstw. W badaniu zarysowano obraz obecności państwowych instytucji B+R w komunikacji strategicznej polskich przedsiębiorstw.

Słowa kluczowe: komunikacja strategiczna; komunikowanie; innowacje; technologie; rozwój badań; sektor B+R