Prof. dr hab. Wojciech Grzegorczyk
Kierownik Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Jego zainteresowania naukowo-badawcze to marketing międzynarodowy, marketing w sektorze finansowym, finansowanie działań marketingowych. Jest autorem ponad 240 publikacji naukowych, w tym 23 monografii, 26 publikacji w języku obcym i 5 tłumaczeń książek i artykułów z j. niemieckiego. Do najważniejszych publikacji należą: Marketing bankowy, Wyd. Branta 2004, Współczesne dylematy marketingu bankowego, Wyd. UŁ 2010, Marketing na rynku międzynarodowym, Wolters Kluwer 2013, Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków, Wyd. UŁ 2018, Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy, Wyd. UŁ 2019, Marketing na rynku międzynarodowym. Badania, decyzje, organizacja, Wyd. UŁ 2020.