Najlepsze ceny Specjalne oferty dla członków klubu książki PWE Najtańsza dostawa
Prof. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk
Prof. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk
Dr hab., profesor Politechniki Łódzkiej. Pracownik Katedry Systemów Zarządzania i Innowacji Zakładu Innowacji i Marketingu na Wydziale Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Autorka około 470 publikacji naukowych, które dotyczą problematyki marketingu transakcyjnego i marketingu personalnego oraz ich wzajemnych zależności. Jej naukowe zainteresowania są związane z obszarem szeroko rozumianego zarządzania

Dr hab., profesor Politechniki Łódzkiej. Pracownik Katedry Systemów Zarządzania i Innowacji Zakładu Innowacji i Marketingu na Wydziale Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Autorka około 470 publikacji naukowych, które dotyczą problematyki marketingu transakcyjnego i marketingu personalnego oraz ich wzajemnych zależności.

Jej naukowe zainteresowania są związane z obszarem szeroko rozumianego zarządzania marketingowego, zwłaszcza w odniesieniu do podmiotów systemu społecznego organizacji oraz ich roli w budowaniu pozycji rynkowej i kształtowaniu wewnętrznego i zewnętrznego wizerunku jako oferenta.