Prof. dr hab. Tomasz Domański
Kierownik Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego. Dyrektor Polsko- -Francuskich Studiów Zarządzania MBA realizowanych od 1993 r. we współpracy z Uniwersytetem Lyon 3 we Francji. W latach 2008–2016 pełnił funkcję dziekana Wydziału. Był także członkiem i współprzewodniczącym Komitetu ds. Rozwoju Nauki przy MNiSW. Jego zainteresowania badawcze dotyczą strategii marketingowych dużych sieci handlowych; marketingu produktów żywnościowych; marketingu terytorialnego oraz internacjonalizacji uczelni wyższych. Uczestnik szeregu krajowych i międzynarodowych projektów badawczych oraz edukacyjnych. Autor lub współautor ponad 180 publikacji akademickich – w tym 20 monografii – wydanych w Polsce i poza granicą. Krajowy koordynator europejskiego programu CampusCulturae. Promotor 12 rozpraw doktorskich z zakresu dyscypliny zarządzania. Od 1990 r. zajmował się też doradztwem marketingowym dla wielu renomowanych firm krajowych i zagranicznych.
Prof. dr hab. Tomasz Domański
ORCID: 0000-0001-8233-5872
DOI: 10.33226/1231-7853.2023.7.1
JEL: D1, L81, M16, M31, M38, Q56