Najlepsze ceny Specjalne oferty dla członków klubu książki PWE Najtańsza dostawa

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

Magdalena Kowalska
ISBN: 978-83-208-2565-7
Liczba stron: 340
Rok wydania: 2023
Miejsce wydania: Warszawa
Wydanie: I
Oprawa: miękka
Format: B5
89.90 zł
76.42
Najniższa cena z 30 dni: 76.42
liczba egzemplarzy:

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków. 

Książka „Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych” autorstwa Magdaleny Kowalskiej w mojej opinii stanowić będzie ważny wkład w rozwój dyscypliny nauki, jak i swoiste kompendium wiedzy – zarówno dla teoretyków (badaczy) wskazanej problematyki, jak i dla praktyków biznesu.

z recenzji dr hab. Barbary Mróz-Gorgoń, prof. UEW 

 

Tematyka książki leży na pograniczu problematyki marketingu relacji, komunikacji rynkowej oraz wyzwań związanych z rozwojem i wykorzystaniem nowych technologii. Takie zderzenie perspektyw wydaje się nie tylko aktualne, ale także interesujące i intrygujące. Mimo bowiem faktu, że ostatnie lata obfitują w publikacje ze wskazanych dziedzin, to relatywnie rzadko łączy się je i traktuje komplementarnie w ramach intelektualnego dyskursu, dydaktycznego procesu czy też praktyki stosowania.

z recenzji dr. hab. Roberta Kozielskiego, prof. UŁ

Wstęp

 

Rozdział 1

Marketing relacji

1.1. Istota relacyjnej koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem

1.2. Ewolucja koncepcji zarządzania marketingowego

1.3. Konceptualizacja pojęcia i istota marketingu relacji

1.4. Obszary zastosowania marketingu relacji

1.5. Klasyfikacja relacji z klientem

1.6. Relacje a etapy lojalności klientów

 

Rozdział 2

Rozwój technologii cyfrowych a marketing relacji

2.1. Rozwój technologii cyfrowych w marketingu

2.2. Ewolucja od 1.0 do 5.0 w technologii i marketingu

2.3. Miejsce technologii w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw

2.4. Cztery wymiary Internetu

2.5. Klasyfikacja narzędzi komunikacji wirtualnej

 

Rozdział 3

Nowe technologie a nowy konsument

3.1. Sześć generacji konsumentów

3.2. Konsument wobec ewolucji technologii cyfrowych

3.3. Segmentacja behawioralna internautów

3.4. „Momenty prawdy” w dobie technologii cyfrowych

3.5. Ścieżka podróży klienta w erze cyfrowej

 

Rozdział 4

Determinanty kształtowania relacji w świecie wirtualnym

4.1. Propozycja wartości i wygoda klienta

4.2. Bezpieczeństwo i zaufanie

4.3. Obsługa klienta

4.4. Zaangażowanie i poczucie przynależności

4.5. Wartość dodatkowa

 

Rozdział 5

Narzędzia komunikacji w środowisku WWW

5.1. Strona WWW jako podstawowe narzędzie komunikacji online

5.2. Klasyfikacja stron WWW

5.3. Marketing w wyszukiwarkach internetowych

5.4. Reklamy online

5.5. Chatboty

 

Rozdział 6

Narzędzia marketingu bezpośredniego w Internecie

6.1. E-mail marketing

6.2. Instant messaging marketing

6.3. Marketing szeptany (eWOM)

6.4. Komunikacja przez zabawę (advergaming)

6.5. Komunikacja przez współtworzenie

 

Rozdział 7

Media społecznościowe w kreowaniu relacji

7.1. Definicja i charakterystyka mediów społecznościowych

7.2. Społeczności wirtualne

7.3. Klasyfikacja mediów społecznościowych

7.4. Wybrane rodzaje mediów społecznościowych

7.5. Przyczyny zainteresowania przedsiębiorstw mediami społecznościowymi

7.6. Proces budowania relacji w mediach społecznościowych

 

Rozdział 8

Nowoczesne formy działań marketingowych w kreowaniu relacji

8.1. Influencer marketing

8.2. Content marketing

8.3. Storytelling i archetypy marki

8.4. Real time marketing (RTM)

8.5. Marketing mobilny i technologia noszona

 

Bibliografia

Magdalena Kowalska
Magdalena Kowalska

Doktor nauk o zarządzaniu, adiunkt w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Szczecińskiego. W swojej działalności naukowej i dydaktycznej zajmuje się zagadnieniami z zakresu budowania relacji oraz komunikacji marketingowej z konsumentami, zwłaszcza specyfiką młodych osób oraz zróżnicowaniem pokoleniowym. W pracy badawczej koncentruje się na analizie możliwości wykorzystania nowych technologii w komunikacji z rynkiem, nawiązywaniu relacji oraz kreowaniu lojalności konsumentów. 

Kurier Inpost 14 zł
Kurier FedEX 14 zł
Inpost Paczkomaty 14 zł
Odbiór osobisty 0 zł
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa w Klubie Książki od 200 zł