Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych
Rok wydania: 2023
Miejsce wydania: Warszawa
Wydanie: I
Oprawa: miękka
Format: B5
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.
Książka „Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych” autorstwa Magdaleny Kowalskiej w mojej opinii stanowić będzie ważny wkład w rozwój dyscypliny nauki, jak i swoiste kompendium wiedzy – zarówno dla teoretyków (badaczy) wskazanej problematyki, jak i dla praktyków biznesu.
z recenzji dr hab. Barbary Mróz-Gorgoń, prof. UEW
Tematyka książki leży na pograniczu problematyki marketingu relacji, komunikacji rynkowej oraz wyzwań związanych z rozwojem i wykorzystaniem nowych technologii. Takie zderzenie perspektyw wydaje się nie tylko aktualne, ale także interesujące i intrygujące. Mimo bowiem faktu, że ostatnie lata obfitują w publikacje ze wskazanych dziedzin, to relatywnie rzadko łączy się je i traktuje komplementarnie w ramach intelektualnego dyskursu, dydaktycznego procesu czy też praktyki stosowania.
z recenzji dr. hab. Roberta Kozielskiego, prof. UŁ
Wstęp
Rozdział 1
Marketing relacji
1.1. Istota relacyjnej koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem
1.2. Ewolucja koncepcji zarządzania marketingowego
1.3. Konceptualizacja pojęcia i istota marketingu relacji
1.4. Obszary zastosowania marketingu relacji
1.5. Klasyfikacja relacji z klientem
1.6. Relacje a etapy lojalności klientów
Rozdział 2
Rozwój technologii cyfrowych a marketing relacji
2.1. Rozwój technologii cyfrowych w marketingu
2.2. Ewolucja od 1.0 do 5.0 w technologii i marketingu
2.3. Miejsce technologii w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
2.4. Cztery wymiary Internetu
2.5. Klasyfikacja narzędzi komunikacji wirtualnej
Rozdział 3
Nowe technologie a nowy konsument
3.1. Sześć generacji konsumentów
3.2. Konsument wobec ewolucji technologii cyfrowych
3.3. Segmentacja behawioralna internautów
3.4. „Momenty prawdy” w dobie technologii cyfrowych
3.5. Ścieżka podróży klienta w erze cyfrowej
Rozdział 4
Determinanty kształtowania relacji w świecie wirtualnym
4.1. Propozycja wartości i wygoda klienta
4.2. Bezpieczeństwo i zaufanie
4.3. Obsługa klienta
4.4. Zaangażowanie i poczucie przynależności
4.5. Wartość dodatkowa
Rozdział 5
Narzędzia komunikacji w środowisku WWW
5.1. Strona WWW jako podstawowe narzędzie komunikacji online
5.2. Klasyfikacja stron WWW
5.3. Marketing w wyszukiwarkach internetowych
5.4. Reklamy online
5.5. Chatboty
Rozdział 6
Narzędzia marketingu bezpośredniego w Internecie
6.1. E-mail marketing
6.2. Instant messaging marketing
6.3. Marketing szeptany (eWOM)
6.4. Komunikacja przez zabawę (advergaming)
6.5. Komunikacja przez współtworzenie
Rozdział 7
Media społecznościowe w kreowaniu relacji
7.1. Definicja i charakterystyka mediów społecznościowych
7.2. Społeczności wirtualne
7.3. Klasyfikacja mediów społecznościowych
7.4. Wybrane rodzaje mediów społecznościowych
7.5. Przyczyny zainteresowania przedsiębiorstw mediami społecznościowymi
7.6. Proces budowania relacji w mediach społecznościowych
Rozdział 8
Nowoczesne formy działań marketingowych w kreowaniu relacji
8.1. Influencer marketing
8.2. Content marketing
8.3. Storytelling i archetypy marki
8.4. Real time marketing (RTM)
8.5. Marketing mobilny i technologia noszona
Bibliografia
Kurier Inpost | 14 zł |
Kurier FedEX | 14 zł |
Inpost Paczkomaty | 14 zł |
Odbiór osobisty | 0 zł |
Darmowa dostawa | od 250 zł |
Darmowa dostawa w Klubie Książki | od 200 zł |