Najlepsze ceny Specjalne oferty dla członków klubu książki PWE Najtańsza dostawa

Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej

Philip Kotler, Giuseppe Stigliano
ISBN: 978-83-208-2477-3
Rok wydania: styczeń 2022
Miejsce wydania: Warszawa
Wydanie: I
Oprawa: miękka
Format: B5
49.90
Zapytaj

Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwija się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą szybkością, rynek stał się bardziej horyzontalny, integracyjny i społeczny, a podróż klienta jest coraz mniej liniowa i przewidywalna. Ten, kto wcześniej był tylko „odbiorcą” kampanii marketingowych i komunikacyjnych, dziś staje się protagonistą. Wiele firm postrzega to jako problem – a nawet „apokalipsę detaliczną”, ale inne – jako niezwykłą okazję. 

Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm, takich jak Amazon, Autogrill, Boggi, Bridgestone, Brooks Brothers, Brunello Cucinelli, Campari Group, Carrefour, Coccinelle, Disneyland Paris, Eataly, Henkel, HSBC, KIKO Mediolan, La Martina, Levi Strauss & Co., Marks & Spencer, Moleskine, Mondadori Retail, Natuzzi, Safilo Group, SEA, Grupa Shiseido.

Ta książka to prawdziwa perełka na rynku wydawniczym. Tłumaczenie  na język polski będzie pierwszym tłumaczeniem książki na język obcy.

Philip Kotler

Honorowy profesor marketingu międzynarodowego w J.L. Kellogg Graduate School of Management przy Northwestern University. Studia ekonomiczne ukończył na uniwersytecie w Chicago, pracę doktorską z ekonomii obronił w Massachussetts Institute of Technology. Ph. Kotler jest autorem książki Marketing Managment: Analysis, Planning, Implementation and Control, wydanej przez Prentice Hall (polskie wydanie: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontola, Gebethner & Ska, Warszawa 1994), oraz kilku innych cieszących się powodzeniem książek. Napisał także ponad 100 artykułów do wiodących czasopism naukowych. Jest jedyną osobą, która trzykrotnie uzyskała nagrodę Alpha Kappa Psi za najlepszy artykuł opublikowany w danym roku w „Journal of Marketing”.
Wśród licznych wyróżnień, które otrzymał Ph. Kotler, można wymienić nagrodę im. Paula D. Converse’a, przyznaną przez AMA (Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu) za „wyróżniający wkład do nauki marketingu”, oraz tytuł Marketer of the Year nadany wraz z nagrodą im. Stuarta Hendersona Britta.
W 1985 r. Ph. Kotler został laureatem dorocznej nagrody za wyróżniającą się działalność edukacyjną, przyznawanej przez AMA oraz pierwszym laureatem nazwanej jego imieniem nagrody za osiągnięcia w marketingu służby zdrowia. Ph. Kotler był także dyrektorem AMA oraz konsultantem w sprawach strategii marketingowej w wielu firmach w USA i w innych krajach.

Giuseppe Stigliano

Jest wykładowcą przedmiotu Retail Marketing Innovation na kilkudziesięciu włoskich uczelniach i w szkołach biznesu. CEO w największej grupie marketingowo-komunikacyjnej na świecie - WPP z siedzibą w Londynie. Jako CEO kieruje zespołem ponad 200 osób. Podczas swojej kariery założył wiele firm i prowadził działalność doradczą dla firm krajowych i międzynarodowych. Autor licznych artykułów naukowych, regularnie prowadzi szkolenia na temat innowacji w biznesie i transformacji cyfrowej. Współautor - z międzynarodowym guru marketingu Philipem Kotlerem - książki „Retail 4.0. 10 regole per l’Era digitale”, wydanej przez Mondadori.

Kurier 14 zł
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa w Klubie Książki od 200 zł