Najlepsze ceny Specjalne oferty dla członków klubu książki PWE Najtańsza dostawa

Zarządzanie dokonaniami w organizacjach

Redakcja naukowa Edward Nowak
ISBN: 978-83-208-2263-2
Ean: 9788320822632
Liczba stron: 192
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: Warszawa
Wydanie: I
Oprawa: miękka
Format: B5
54.90 zł
46.67
Najniższa cena z 30 dni: 46.67
liczba egzemplarzy:

Współczesne organizacje są ukierunkowane na osiąganie celów gospodarczych. Wymaga to wykazania się odpowiednimi dokonaniami w procesie wdrażania i realizacji przyjętej strategii. Autorzy przedstawili: dokonania przedsiębiorstwa w zarządzaniu, pomiar dokonań przedsiębiorstwa, projektowanie systemu zarządzania dokonaniami, zarządzanie dokonaniami w ujęciu strategicznym i w ujęciu operacyjnym, psychologiczne i etyczne aspekty zarządzania dokonaniami, rolę i formy wynagradzania dokonań kierowniczych, ryzyko w zarządzaniu dokonaniami przedsiębiorstwa, rachunkowość jako źródło informacji w zarządzaniu dokonaniami oraz zarządzanie dokonaniami w sektorze publicznym.

 

Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych (szczególnie zarządzania oraz finansów i rachunkowości), a także profesjonalistów (menedżerów, specjalistów w zakresie rachunkowości zarządczej, doradców biznesowych).

Spis treści

 

Wstęp

Edward Nowak

 

1. Dokonania przedsiębiorstwa jako przedmiot zarządzania
Edward Nowak
1.1. Pojęcie i rodzaje dokonań przedsiębiorstwa
1.2. Cele działalności a dokonania przedsiębiorstwa
1.3. Istota zarządzania dokonaniami
1.4. Cele i funkcje zarządzania dokonaniami
1.5. Zarządzanie dokonaniami a rachunkowość zarządcza

 

2. Pomiar dokonań przedsiębiorstwa
Marcin Kowalewski
2.1. Istota pomiaru dokonań w zarządzaniu przedsiębiorstwem
2.2. Typologia mierników dokonań
2.3. Determinanty wyboru mierników dokonań
2.4. Ewolucja i rola pomiaru dokonań w zarządzaniu

 

3. Projektowanie systemu zarządzania dokonaniami
Marcin Wierzbiński
3.1. Proces projektowania i wdrożenia systemu zarządzania dokonaniami
3.2. Wytyczanie celów oraz projektowanie mierników dokonań .
3.3. Projektowanie i wdrożenie systemu zarządzania dokonaniami w przedsiębiorstwie wodociągowo-kanalizacyjnym

 

4. Zarządzanie dokonaniami w ujęciu strategicznym
Maria Nieplowicz
4.1. Rola i miejsce dokonań w opracowaniu strategii przedsiębiorstwa
4.2. Dekompozycja celów strategicznych i ich mierników dokonań
4.3. Systemy strategicznego zarządzania dokonaniami
4.4. Zarządzanie dokonaniami w kontroli realizacji strategii przedsiębiorstwa

 

5. Zarządzanie dokonaniami w ujęciu operacyjnym
Marcin Kowalewski
5.1. Przełożenie strategii na działania operacyjne w zarządzaniu dokonaniami przedsiębiorstwa
5.2. Pomiar i kontrola dokonań w ujęciu operacyjnym
5.3. Zarządzanie dokonaniami według koncepcji lean management
5.4. Doskonalenie systemu zarządzania dokonaniami

 

6. Psychologiczne i etyczne aspekty zarządzania dokonaniami
Marta Nowak
6.1. Psychologiczny i etyczny wymiar zarządzania dokonaniami
6.2. Psychologiczne uwarunkowania zarządzania dokonaniami
6.3. Kulturowe uwarunkowania zarządzania dokonaniami
6.4. Aspekt etyczny zarządzania dokonaniami

 

7. Wynagradzanie dokonań kierowniczych
Piotr Bednarek
7.1. Rola wynagradzania dokonań kierowniczych w zarządzaniu dokonaniami
7.2. Formy wynagradzania dokonań kierowniczych
7.3. Motywatory pieniężne
7.4. Projektowanie systemu wynagradzania dokonań kierowniczych
7.5. System ocen okresowych a wynagradzanie dokonań kierowniczych

 

8. Ryzyko w zarządzaniu dokonaniami przedsiębiorstwa
Łukasz Szydełko
8.1. Istota i rodzaje ryzyka przedsiębiorstwa
8.2. Pomiar ryzyka przedsiębiorstwa
8.3. Procedura zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie
8.4. Raportowanie ryzyka w zarządzaniu dokonaniami

 

9. Rachunkowość jako baza informacyjna zarządzania dokonaniami
Alfred Szydełko
9.1. System informacyjny rachunkowości
9.2. Dostosowanie systemu rachunkowości finansowej do potrzeb zarządzania dokonaniami
9.3. Wpływ zarządzania dokonaniami na rozwiązania w rachunkowości zarządczej
9.4. Rachunkowość a pomiar dokonań

 

10. Zarządzanie dokonaniami w sektorze publicznym
Maria Nieplowicz
10.1. Specyfika dokonań w sektorze publicznym
10.2. Źródła informacji na potrzeby zarządzania dokonaniami w sektorze publicznym
10.3. Przykłady mierników dokonań w sektorze publicznym
10.4. Metody zarządzania dokonaniami w sektorze publicznym

Inpost Paczkomaty 14 zł
Kurier Inpost 14 zł
Kurier FedEX 14 zł
Odbiór osobisty 0 zł
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa w Klubie Książki od 200 zł