Zarządzanie przedsiębiorstwem wodociągowym. Społeczne aspekty funkcjonowania i pomiar efektywności
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: Warszawa
Wydanie: I
Oprawa: twarda
Format: B5
W książce przedstawiono systemowe, prawne, organizacyjne i sektorowe uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw wodociągowych oraz opisano dogłębnie najważniejsze współczesne koncepcje zarządzania, które z powodzeniem można zastosować w ich działalności. Ważną część książki stanowi omówienie społecznych aspektów funkcjonowania przedsiębiorstw wodociągowych oraz kwestie pomiaru efektywności ich funkcjonowania.
Spis treści
Przedmowa
Jerzy Hausner
Wstęp
Paweł Chudziński
CZĘŚĆ PIERWSZA
SPOŁECZNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTW WODOCIĄGOWYCH
1. Badania społeczne w przedsiębiorstwach wodociągowych i ich otoczeniu
Ryszard Cichocki
2. Społeczna odpowiedzialność biznesu i interesariusze przedsiębiorstw wodociągowych
Dorota Wiśniewska
3. Zarządzanie wiedzą i informacją
Daniel Malujda
4. Zarządzanie zasobami ludzkimi
Beata Skowron-Mielnik
5. Socjologiczne aspekty budowania relacji fi rmy wodociągowej z klientami indywidualnymi i instytucjonalnymi
Ryszard Cichocki
CZĘŚĆ DRUGA
POMIAR EFEKTYWNOŚCI FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTW WODOCIĄGOWYCH
1. Polityka rachunkowości przedsiębiorstw wodociągowych
Robert Klimacki, Ewelina Kuberska
2. Wartość przedsiębiorstwa wodociągowego — metody pomiaru
Jarosław Nowicki
3. Zasobowo-procesowy rachunek kosztów w przedsiębiorstwie wodociągowym
Tomasz M. Zieliński
4. Planowanie długookresowe i ocena efektywności inwestycji
Sławomir Kalinowski
5. Asset Management
Marek Borkowski, Małgorzata Słota
6. Benchmarking
Paweł Chudziński
7. Zarządzanie dokonaniami w przedsiębiorstwie wodociągowo-kanalizacyjnym
Marcin Wierzbiński
Notki o autorach
Inpost Paczkomaty | 14 zł |
Kurier Inpost | 14 zł |
Kurier FedEX | 14 zł |
Odbiór osobisty | 0 zł |
Darmowa dostawa | od 250 zł |
Darmowa dostawa w Klubie Książki | od 200 zł |