Znaczenie interesariuszy zewnętrznych w kształtowaniu doświadczeń organizacji
Rok wydania: 2025
Miejsce wydania: Warszawa
Wydanie: I
Oprawa: miękka
Format: B5
Doświadczenia wynikające z relacji kreowanych z interesariuszami odgrywają fundamentalną rolę w wyznaczaniu kierunków rozwoju organizacji, powodując długoterminowe oddziaływanie na ich strategie. Są kluczowe w budowaniu zaufania w biznesie, wzmacnianiu reputacji, generowaniu wartości dodanej oraz organizacyjnym uczeniu się. Doświadczenia te wpływają także na sukces rynkowy organizacji, który przekłada się na efektywność funkcjonowania regionów i gospodarek krajowych. Zasadne wydaje się więc poświęcenie uwagi doświadczeniom wynikającym z relacji z interesariuszami zewnętrznymi, zarządzaniu nimi oraz ich integracji w strategii rozwoju organizacji w perspektywie zarówno krótkoterminowej, jak i długoterminowej.
Wprowadzenie
Introduction
ROZDZIAŁ I
Rola parków naukowo-technologicznych w budowaniu doświadczeń wynikających z relacji z interesariuszami w pięciowymiarowym systemie helisowym
The role of science and technology parks in building experiences resulting
from relationships with stakeholders within the framework of Quintuple Helix
Justyna Dąbrowska
ROZDZIAŁ II
Interesariusze zewnętrzni jako kluczowe elementy otoczenia rynkowego przedsiębiorstw z branży spożywczej
External stakeholders as key elements of the market environment for food industry
enterprises
Irena Śliwińska, Jadwiga Stobiecka
ROZDZIAŁ III
Zarządzanie relacjami z interesariuszami zewnętrznymi poprzez wdrażanie standardów Green Key – doświadczenia branży hotelarskiej
Managing relationships with external stakeholders through the implementation
of Green Key standards – the hotel industry experience
Piotr Jarząbek, Iryna Manczak
ROZDZIAŁ IV
Współpraca sektorów kultury i kreatywnego oraz jej wpływ na doświadczenia osób odwiedzających muzea
Collaboration between the cultural and creative sectors and its impact
on the experiences of museum visitors
Magdalena Sawczuk
ROZDZIAŁ V
Doświadczenia interesariuszy zewnętrznych w kopalniach węgla
Experiences of external stakeholders in coal mines
Dobrochna Sztajerska
ROZDZIAŁ VI
Kreowanie doświadczeń interesariuszy zewnętrznych za pośrednictwem mediów społecznościowych w branży szkoleniowej
Creating experiences for external stakeholders through social media in the training industry
Łukasz Kaźmierkiewicz
ROZDZIAŁ VII
Zapewnienie dostępności witryn internetowych instytucji akademickich dla osób z niepełnosprawnościami
Ensuring the accessibility of academic institutions’ websites for people with disabilities
Maria Bajak, Angelika Kucharczyk, Łukasz Spendel
Podsumowanie
Summary
Spis rysunków
Spis tabel
Inpost Paczkomaty | 10 zł |
Kurier Inpost | 12 zł |
Kurier FedEX | 12 zł |
Odbiór osobisty | 0 zł |
Darmowa dostawa | od 250 zł |
Darmowa dostawa w Klubie Książki | od 200 zł |