Najlepsze ceny Specjalne oferty dla członków klubu książki PWE Najtańsza dostawa

Znaczenie interesariuszy zewnętrznych w kształtowaniu doświadczeń organizacji

Redakcja naukowa Justyna Dąbrowska i Iryna Manczak
ISBN: 978-83-208-2664-7
Liczba stron: 104
Rok wydania: 2025
Miejsce wydania: Warszawa
Wydanie: I
Oprawa: miękka
Format: B5
79.90
Zapytaj

Doświadczenia wynikające z relacji kreowanych z interesariuszami odgrywają fundamentalną rolę w wyznaczaniu kierunków rozwoju organizacji, powodując długoterminowe oddziaływanie na ich strategie. Są kluczowe w budowaniu zaufania w biznesie, wzmacnianiu reputacji, generowaniu wartości dodanej oraz organizacyjnym uczeniu się. Doświadczenia te wpływają także na sukces rynkowy organizacji, który przekłada się na efektywność funkcjonowania regionów i gospodarek krajowych. Zasadne wydaje się więc poświęcenie uwagi doświadczeniom wynikającym z relacji z interesariuszami zewnętrznymi, zarządzaniu nimi oraz ich integracji w strategii rozwoju organizacji w perspektywie zarówno krótkoterminowej, jak i długoterminowej. 

Wprowadzenie

Introduction

 

ROZDZIAŁ I

Rola parków naukowo-technologicznych w budowaniu doświadczeń wynikających z relacji z interesariuszami w pięciowymiarowym systemie helisowym

The role of science and technology parks in building experiences resulting

from relationships with stakeholders within the framework of Quintuple Helix

Justyna Dąbrowska

 

ROZDZIAŁ II

Interesariusze zewnętrzni jako kluczowe elementy otoczenia rynkowego przedsiębiorstw z branży spożywczej

External stakeholders as key elements of the market environment for food industry

enterprises

Irena Śliwińska, Jadwiga Stobiecka

 

ROZDZIAŁ III

Zarządzanie relacjami z interesariuszami zewnętrznymi poprzez wdrażanie standardów Green Key – doświadczenia branży hotelarskiej

Managing relationships with external stakeholders through the implementation

of Green Key standards – the hotel industry experience

Piotr Jarząbek, Iryna Manczak

 

ROZDZIAŁ IV

Współpraca sektorów kultury i kreatywnego oraz jej wpływ na doświadczenia osób odwiedzających muzea

Collaboration between the cultural and creative sectors and its impact

on the experiences of museum visitors

Magdalena Sawczuk

 

ROZDZIAŁ V

Doświadczenia interesariuszy zewnętrznych w kopalniach węgla

Experiences of external stakeholders in coal mines

Dobrochna Sztajerska

 

ROZDZIAŁ VI

Kreowanie doświadczeń interesariuszy zewnętrznych za pośrednictwem mediów społecznościowych w branży szkoleniowej

Creating experiences for external stakeholders through social media in the training industry

Łukasz Kaźmierkiewicz

 

ROZDZIAŁ VII

Zapewnienie dostępności witryn internetowych instytucji akademickich dla osób z niepełnosprawnościami

Ensuring the accessibility of academic institutions’ websites for people with disabilities

Maria Bajak, Angelika Kucharczyk, Łukasz Spendel

 

Podsumowanie

Summary

Spis rysunków

Spis tabel

Inpost Paczkomaty 10 zł
Kurier Inpost 12 zł
Kurier FedEX 12 zł
Odbiór osobisty 0 zł
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa w Klubie Książki od 200 zł