Najlepsze ceny Specjalne oferty dla członków klubu książki PWE Najtańsza dostawa

Employee experience management jako perspektywa rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w czasach ekonomii doświadczeń. Inspiracje z customer experience management

Anna Lipka
ISBN: 978-83-208-2626-5
eISBN: 978-83-208-2634-0
Rok wydania: 2024
Miejsce wydania: Warszawa
Wydanie: I
Oprawa: miękka
Format: B5
69.90
Zapytaj

Jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B. Niniejsza książka kontynuuje i znacząco rozwija wątki podjęte w monografii Employee experience. Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań (Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2022). W zamierzeniu autorki ma poprowadzić Czytelnika przez – zawierające pain pointslove points – meandry ścieżek przeżyć i doświadczeń pracowników, pomagając mu odkryć nową perspektywę zarządzania zasobami ludzkimi. Perspektywa podróży pracownika (employee journey), bo o niej mowa, zrywa z sekwencyjnością procesów personalnych i jest niezbędna ze względu na ekonomię doświadczeń i krystalizujący się – w sprzyjających mu warunkach transgresji międzypokoleniowych na rynku pracy – rynek doznań. Zmusza ona pracodawców, którym zależy na retencji i zaangażowaniu pracowników, do inwestowania w ich (także cyfrowe – w przypadku pracy zdalnej lub hybrydowej) doświadczenia. Autorka jest przekonana, że wymienione uwarunkowania kontekstowe w połączeniu z – umożliwiającymi personalizację produktów/usług/działań wobec pracownika i minimalizującymi jego wysiłek – technologiami ICT otwierają nowy, fascynujący rozdział w życiu human resource management, a mianowicie – human experience management.

Anna Lipka
Anna Lipka

Anna Lipka, choć wychowała się (w rodzinie nauczycielskiej – Tadeusz i Sabina Czaja) w Leśnej Podlaskiej, a potem w „miedziowym” Lubinie na Dolnym Śląsku, to całe swoje życie zawodowe związała z Górnym Śląskiem i z Uniwersytetem Ekonomicznym (Akademią Ekonomiczną) w Katowicach. Jest (od 2002 r.) profesorem tytularnym, kieruje (od 2006 r.) Katedrą Zarządzania Organizacjami. Od ponad 40 lat pasjonuje się zagadnieniami gospodarowania kapitałem ludzkim („ekonomia i finanse”) oraz zarządzania zasobami ludzkimi („nauki o zarządzaniu i jakości”). W 2023 r. opublikowała książkę pt. „Narcyzm w narracji o zawodach, zajęciach i wytworach pracy. W stronę echoizmu?”

Inpost Paczkomaty 14 zł
Kurier Inpost 14 zł
Kurier FedEX 14 zł
Odbiór osobisty 0 zł
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa w Klubie Książki od 200 zł