Najlepsze ceny Specjalne oferty dla członków klubu książki PWE Najtańsza dostawa

Public relations. Jak zdobyć rozgłos bez dużych pieniędzy

Cathy Bussey
ISBN: 978-83-208-2054-6
Liczba stron: 164
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: Warszawa
Wydanie: I
Oprawa: miękka
Format: A5
44.90
Zapytaj

Dobra reputacja ma kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o przetrwanie i rozwój przedsiębiorstwa na rynku. Co jednak zrobić, gdy ma się mnóstwo świetnych pomysłów, ale brakuje pieniędzy? Jak Firma może powiadomić klientów o swoim istnieniu, gdy nie stać jej na działania marketingowe i akcje promocyjne? W niniejszej książce pokazano, jak zdobyć rozgłos bez większych nakładów finansowych. W Public relations omówiono wszelkie aspekty PR, począwszy od wyszukania atrakcyjnego tematu, przygotowania komunikatu prasowego i podsuwania materiałów informacyjnych dziennikarzom, przez wykorzystanie mediów społecznościowych, a skończywszy na realizacji różnych kampanii PR. Książka zawiera mnóstwo doskonałych przykładów i cennych wskazówek pochodzących od ludzi, którzy na co dzień mają styczność z branżą PR. Czytelnik znajdzie w niej wszystko, co jest potrzebne, by zaistnieć w mediach z dobrym skutkiem.
Książka jest przeznaczona dla osób zajmujących się PR, marketingiem, promocja, reklamą, a także dla menedżerów i przedsiębiorców.

Spis treści

 

O Autorce

 

Podziękowania

 

Wstęp

 

Rozdział 1. Co to jest PR?

 

Rozdział 2. Od czego zacząć?

 

Rozdział 3. Zrozumieć media

 

Rozdział 4. Podsuwanie materiałów mediom

 

Rozdział 5. Obecność w internecie

 

Rozdział 6. Media społecznościowe

 

Rozdział 7. Przygotowanie kampanii promocyjnej

 

Rozdział 8. Sytuacje kryzysowe

 

Rozdział 9. Następne kroki

 

Zakończenie

Inpost Paczkomaty 14 zł
Kurier Inpost 14 zł
Kurier FedEX 14 zł
Odbiór osobisty 0 zł
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa w Klubie Książki od 200 zł