Najlepsze ceny Specjalne oferty dla członków klubu książki PWE Najtańsza dostawa
Public relations. Jak zdobyć rozgłos bez dużych pieniędzy

Public relations. Jak zdobyć rozgłos bez dużych pieniędzy

Cathy Bussey
ISBN: 978-83-208-2054-6
Dostępność: Produkt dostępny
Liczba stron: 164
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: Warszawa
Wydanie: I
Oprawa: miękka
Format: A5
44.90 zł
38.17
Oszczędzasz: 6.73 zł

liczba egzemplarzy:
Dobra reputacja ma kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o przetrwanie i rozwój przedsiębiorstwa na rynku. Co jednak zrobić, gdy ma się mnóstwo świetnych pomysłów, ale brakuje pieniędzy? Jak Firma może powiadomić klientów o swoim istnieniu, gdy nie stać jej na działania marketingowe i akcje promocyjne? W niniejszej książce pokazano, jak zdobyć rozgłos bez większych nakładów finansowych. W Public relations omówiono wszelkie aspekty PR, począwszy od wyszukania atrakcyjnego tematu, przygotowania komunikatu prasowego i podsuwania materiałów informacyjnych dziennikarzom, przez wykorzystanie mediów społecznościowych, a skończywszy na realizacji różnych kampanii PR. Książka zawiera mnóstwo doskonałych przykładów i cennych wskazówek pochodzących od ludzi, którzy na co dzień mają styczność z branżą PR. Czytelnik znajdzie w niej wszystko, co jest potrzebne, by zaistnieć w mediach z dobrym skutkiem.
Książka jest przeznaczona dla osób zajmujących się PR, marketingiem, promocja, reklamą, a także dla menedżerów i przedsiębiorców.

Spis treści

 

O Autorce

 

Podziękowania

 

Wstęp

 

Rozdział 1. Co to jest PR?

 

Rozdział 2. Od czego zacząć?

 

Rozdział 3. Zrozumieć media

 

Rozdział 4. Podsuwanie materiałów mediom

 

Rozdział 5. Obecność w internecie

 

Rozdział 6. Media społecznościowe

 

Rozdział 7. Przygotowanie kampanii promocyjnej

 

Rozdział 8. Sytuacje kryzysowe

 

Rozdział 9. Następne kroki

 

Zakończenie

Odbiór osobisty 0 zł
Poczta Polska 12 zł
Kurier 14 zł
Kurier (Pobranie) 17 zł
Poczta Polska (Pobranie) 20 zł
Darmowa dostawa w Klubie Książki dla zamówień od 200 zł