Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: Warszawa
Wydanie: I
Oprawa: miękka
Format: B5
Książka "Skuteczność promocji internetowej":
- wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie;
- przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej;
- przedstawia istotę Business Inteligence – technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie;
- ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej;
- przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia;
- prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.
Spis treści
Wprowadzenie
Rozdział 1 Zarządzanie działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie
Etapy planowania, realizacji i analizy kampanii promocyjnej w Internecie
Narzędzia promocji internetowej
Strona internetowa przedsiębiorstwa jako podstawa działalności promocyjnej w Internecie
Kampanie reklamowe typu display
Promocja w wyszukiwarkach internetowych
Marketing bezpośredni w Internecie
Specyfika internetowego public relations
Promocja w portalach społecznościowych
Rozdział 2 Metody szacowania skuteczności promocji internetowej
Skuteczność jako kategoria naukowo-badawcza
Pomiar aktywności użytkowników na stronie internetowej
Szacowanie skuteczności promocji w Internecie przy zastosowaniu metod wskaźnikowych
Marketingowe metody szacowania skuteczności promocji w Internecie
Rozdział 3 Business Intelligence jako technologia wspierająca pomiar skuteczności promocji w Internecie
Istota technologii Business Intelligence
Narzędzia systemów klasy Business Intelligence
Zastosowanie narzędzi Business Intelligence do badania skuteczności promocji w Internecie
Rozdział 4 Koncepcja modelu szacowania skuteczności promocji internetowej
Wstępne założenia konstrukcji modelu
Budowa modelu pojęciowego tematycznej hurtowni danych
Projekt modelu logicznego tematycznej hurtowni danych
Rozdział 5 Analiza skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia
Ogólna charakterystyka kampanii będących przedmiotem analiz
Określenie zakresu analiz wielowymiarowych na potrzeby zaprojektowanej hurtowni tematycznej
Szacowanie skuteczności kampanii promocyjnych przy wykorzystaniu zaprojektowanego narzędzia
Rozdział 6 Empiryczna weryfikacja modelu na podstawie wyników badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw
Organizacja badań empirycznych i zastosowane metody badawcze
Wyniki i wnioski z przeprowadzonych badań
Zakończenie
Słownik użytecznych terminów
Wybrane pozycje bibliograficzne
Inpost Paczkomaty | 14 zł |
Kurier Inpost | 14 zł |
Kurier FedEX | 14 zł |
Odbiór osobisty | 0 zł |
Darmowa dostawa | od 250 zł |
Darmowa dostawa w Klubie Książki | od 200 zł |
Informatyka i komputerowe wspomaganie prac inżynierskich
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: Warszawa
Wydanie: I
Oprawa: miękka
Format: B5