Najlepsze ceny Specjalne oferty dla członków klubu książki PWE Najtańsza dostawa

Innowacyjność usług biznesowych w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw

Lidia Kuczewska, Robert Nowacki
ISBN: 978-83-208-2223-6
Liczba stron: 206
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: Warszawa
Wydanie: I
Oprawa: miękka
Format: B5
54.90 zł
46.67
Najniższa cena z 30 dni: 46.67
liczba egzemplarzy:

Współcześnie w sektorze usług coraz większego znaczenia nabierają usługi biznesowe. Ich rozwój wiąże się z coraz szerszym stosowaniem outsourcingu. Autorzy podjęli próbę zidentyfikowania przejawów innowacyjności usług biznesowych jako czynników podnoszenia poziomu konkurencyjności przedsiębiorstw oraz motywów i zakresu korzystania z tych usług przez przedsiębiorstwa działające na polskim rynku. Ocenili także zasady współpracy pomiędzy podmiotami świadczącymi usługi biznesowe i korzystającymi z tych usług oraz wskazali sposoby jej doskonalenia.

 

Książka jest przeznaczona dla osób zainteresowanych problematyką innowacyjności i usług biznesowych, a także środowisk naukowych oraz podmiotów świadczących i nabywających takie usługi.

Spis treści

 

Wstęp

 

1. Istota, funkcje i znaczenie usług biznesowych w polskiej gospodarce
1.1. Istota i zakres usług biznesowych
1.2. Funkcje usług biznesowych
1.3. Usługi biznesowe w polskiej gospodarce

 

2. Konkurencyjność przedsiębiorstw – przejawy, uwarunkowania, mierniki, instrumenty
2.1. Istota konkurencji
2.2. Konkurencyjność jako determinanta rozwoju przedsiębiorstw
2.3. Kreowanie konkurencyjności – mierniki i instrumenty
2.4. Konkurencyjność przedsiębiorstw w Polsce w świetle wyników badania własnego

 

3. Innowacje jako narzędzie konkurowania w usługach
3.1. Specyfika innowacji usługowych
3.2. Innowacje w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw
3.3. Działalność innowacyjna przedsiębiorstw usługowych w Polsce

 

4. Innowacyjność usług biznesowych w świetle wyników badań własnych
4.1. Oferta i strategie konkurowania firm biznesowych
4.2. Przejawy, poziom i źródła innowacyjności firm biznesowych
4.3. Cele i efekty podnoszenia innowacyjności usług biznesowych
4.4. Czynniki sprzyjające i bariery ograniczające możliwości zwiększa¬nia innowacyjności usług biznesowych

 

5. Wykorzystanie innowacyjnych usług biznesowych w procesach konkurowania
5.1. Ocena poziomu innowacyjności usług biznesowych przez ich nabywców
5.2. Korzyści osiągane z nabywania usług biznesowych
5.3. Usługi biznesowe na tle innych instrumentów konkurowania
5.4. Usługi biznesowe w kształtowaniu konkurencyjności przedsię¬biorstw

 

6. Współpraca przedsiębiorstw świadczących usługi biznesowe i ich klientów
6.1. Ocena dotychczasowych zasad współpracy
6.2. Czynniki sprzyjające dobrej współpracy
6.3. Czynniki ograniczające współpracę
6.4. Możliwości doskonalenia współpracy

 

Zakończenie

 

Bibliografia

Kurier FedEX 14 zł
Inpost Paczkomaty 14 zł
Kurier Inpost 14 zł
Odbiór osobisty 0 zł
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa w Klubie Książki od 200 zł