Negocjacje i mediacje
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: Warszawa
Wydanie: III
Oprawa: miękka
Format: A5
Niemal codziennie każdy ma do czynienia z negocjacjami i/lub mediacjami. Dotyczą one życia prywatnego, spraw zawodowych, kontaktów biznesowych (zarówno krajowych, jak i zagranicznych), stosunków międzynarodowych. Wprawdzie za każdym razem negocjacje czy mediacje mają swoje szczególne cechy, to jednak można też wskazać wiele wspólnych elementów. Znajomość przedstawionych w książce zasad negocjacji i mediacji pozwala zwiększyć skuteczność w osiąganiu przyjętych celów, a pokazane praktyczne sposoby stosowania tych zasad mogą być wykorzystane na co dzień.
Książka jest przeznaczona dla studentów: psychologii, socjologii, zarządzania, stosunków międzynarodowych, politologii, handlu zagranicznego, administracji. Może też być przydatna dla menedżerów i przedsiębiorców, a także osób chcących doskonalić swoje umiejętności jako negocjatora czy mediatora.
Spis treści
Wstęp
Rozdział 1
Zasady komunikacji interpersonalnej
Cechy i elementy procesu komunikowania
Komunikacja werbalna
Komunikacja niewerbalna
Rozdział 2
Reguły wywierania wpływu społecznego oraz zasady autoprezentacji
Wpływ społeczny
Autoprezentacja
Rozdział 3
Konflikty interpersonalne
Rodzaje konfliktów
Działania w sytuacji konfliktu
Procedury rozwiązywania konfliktów
Działania ugodowe w warunkach ostrego konfliktu
Formy zakończenia konfliktu
Konflikt jako źródło stresu
Uwarunkowania funkcjonowania w warunkach stresu
Asertywność
Rozdział 4
Negocjacje
Style negocjacji oraz typy negocjatorów
Etapy negocjacji
Strategie negocjacyjne
Negocjacje windykacyjne
Rozdział 5
Mediacje
Ogólne zasady mediacji
Mediacje w postępowaniu karnym
Spory zbiorowe
Mediacje gospodarcze
Mediacje rodzinne
Bibliografia
Załączniki
Kodeks etyczny mediatorów polskich
Standardy szkolenia mediatorów
Standardy prowadzenia mediacji i postępowania mediatora
Inpost Paczkomaty | 14 zł |
Kurier Inpost | 14 zł |
Kurier FedEX | 14 zł |
Odbiór osobisty | 0 zł |
Darmowa dostawa | od 250 zł |
Darmowa dostawa w Klubie Książki | od 200 zł |
Zarządzanie przez zaangażowanie
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Wydanie: I
Oprawa: twarda
Format: 162x237