Dr hab Paweł Chlipała
ORCID: 0000-0003-2496-8617
Dr hab. Paweł Chlipała, prof. UEK
Pracuje w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji naukowych. Posiada doświadczenie w pracy biznesowej oraz badawczej. Interesuje się marketingiem jako sferą poznania naukowego: metodyką badań marketingu, integracją ścieżek metodycznych, podejściem interpretacyjnym w badaniach. Przedmiotem jego zainteresowań są współczesne koncepcje marketingowe – sposób ich wyodrębniania, analizy i oceny. Naukowo oraz dydaktycznie zajmuje się zachowaniami konsumentów, zwłaszcza ewolucją zachowań i determinantami je kształtującymi.
DOI: 10.33226/1231-7853.2023.8.2
JEL: D11, D12
DOI: 10.33226/1231-7853.2021.8.2
JEL: M31, M37