Najlepsze ceny Specjalne oferty dla członków klubu książki PWE Najtańsza dostawa

Konsumpcja w czasach pandemii. Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?

Paweł Chlipała, Agnieszka Żbikowska
ISBN: 978-83-208-2506-0
Rok wydania: czerwiec 2022
Miejsce wydania: Warszawa
Wydanie: I
Oprawa: miękka
Format: B5
49.90
Zapytaj
Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera:
 
rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie,
dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych,
przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.

Praca dotyczy ważnej, aktualnej i niezwykle interesującej problematyki zmian zachowań konsumentów wywołanych pandemią COVID-19. Tematyka monografii daje obraz widocznych zmian zachowań Polaków, a także cenną próbę naszkicowania przyszłych zmian, identyfikacji ich skali i trwałości. Publikacja może stanowić ciekawe źródło odniesień i porównań do innych kryzysów: epidemii i pandemii, wojny w Ukrainie, zmian technologicznych i społecznych.

Z recenzji dr. hab. Roberta Kozielskiego, prof. UŁ

Całość dopełnia doskonała synteza i modelowe ujęcie zachowań konsumentów w czasach pandemii, jak również próba projekcji przyszłych trendów. Zgromadzony materiał teoretyczny i empiryczny jest niezwykle interesujący i wzbogaca dotychczasowy dorobek z zakresu problematyki zachowań konsumentów. Monografię uznaję za wybitne studium poznawcze i aplikacyjne w czasach pandemii COVID-19. 

Z recenzji dr. hab. Roberta Wolnego, prof. UE w Katowicach

Paweł Chlipała
Paweł Chlipała

Dr hab. Paweł Chlipała, prof. UEK - pracuje w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Interesuje się marketingiem jako sferą poznania naukowego: metodyką badań marketingu, integracją ścieżek metodycznych, podejściem interpretacyjnym w badaniach. Przedmiotem jego zainteresowań są współczesne koncepcje marketingowe – sposób ich wyodrębniania, analizy i oceny. Naukowo oraz dydaktycznie zajmuje się zachowaniami konsumentów, w szczególności ewolucją zachowań i kształtującymi je determinantami.

Agnieszka Żbikowska
Agnieszka Żbikowska

Dr hab. Agnieszka Żbikowska, prof. UEK - pracuje w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Interesuje się zagadnieniami marketingu międzynarodowego i public relations. Szczególnie ciekawią ją kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na rynkach zagranicznych i rola kultury w kształtowaniu narzędzi marketingu przez przedsiębiorstwa międzynarodowe. 

Kurier FedEX 14 zł
Inpost Paczkomaty 14 zł
Kurier Inpost 14 zł
Odbiór osobisty 0 zł
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa w Klubie Książki od 200 zł