Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: Warszawa
Wydanie: I
Oprawa: miękka
Format: B5
Prezentowana książka ma charakter teoretyczno-empiryczny. Trzy początkowe rozdziały stanowią część teoretyczną. W rozdziale pierwszym omówiono genezę prosumpcji i jej istotę. Wskazano na duże rozbieżności w jej defniowaniu przez różnych badaczy, proponując własną autorską defnicję tego pojęcia. Rozdział drugi poświęcony jest prosumpcji jako złożonemu zachowaniu rynkowemu. Przedstawiono ją również w ujęciu procesowym. Omówiono cechy prosumenta jako aktywnego uczestnika rynku i marketingowego partnera oferentów. W rozdziale trzecim przedstawiono natomiast prosumpcję w ujęciu czterowymiarowym, przyjmując, że ma ona wymiar innowacyjny, relacyjny, wizerunkowy i etnocentryczny. Dwa kolejne rozdziały tworzą empiryczną część opracowania, w której na podstawie wyników badań pierwotnych dokonano empirycznej weryfikacji założeń przyjętych na podstawie wyników poznawczo-krytycznej analizy literatury przedmiotu. Podsumowaniem dokonanych analiz jest opracowany przez autorkę finalny model prosumpcji. Prof. zw. dr hab. Aniela Styś
Spis treści
Wstęp
1 Specyfika prosumpcji i jej rynkowa rola
1.1. Geneza i istota prosumpcji
1.2. Cele i funkcje prosumpcji
1.3. Determinanty prosumpcji
1.4. Typy prosumpcji
2 Prosumpcja jako zachowanie rynkowe
2.1. Zachowania rynkowe i ich specyfika
2.2. Modele zachowań rynkowych a prosumpcja
2.3. Etapy procesu zachowań rynkowych a prosumpcja
2.4. Prosument jako aktywny nabywca
3 Wymiary zachowań prosumpcyjnych w ujęciu teoretycznym
3.1. Wymiar innowacyjny
3.2. Wymiar relacyjny
3.3. Wymiar wizerunkowy
3.4. Wymiar etnocentryczny
3.5. Model koncepcyjny zachowań prosumpcyjnych
4 Zakres i specyfika aktywności prosumpcyjnej respondentów
4.1. Metodyka badań pierwotnych
4.2. Poziom wiedzy respondentów na temat prosumpcji
4.3. Potencjał prosumpcyjny respondentów
4.4. Zakres zachowań prosumpcyjnych respondentów
4.5. Determinanty zachowań prosumpcyjnych respondentów
5 Wymiary zachowań prosumpcyjnych respondentów
5.1. Innowacyjny wymiar zachowań prosumpcyjnych respondentów
5.2. Relacyjny wymiar zachowań prosumpcyjnych respondentów
5.3. Wizerunkowy wymiar zachowań prosumpcyjnych respondentów
5.4. Etnocentryczny wymiar zachowań prosumpcyjnych respondentów
5.5. Model empiryczny zachowań prosumpcyjnych
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Kurier FedEX | 14 zł |
Inpost Paczkomaty | 14 zł |
Kurier Inpost | 14 zł |
Odbiór osobisty | 0 zł |
Darmowa dostawa | od 250 zł |
Darmowa dostawa w Klubie Książki | od 200 zł |