Dr inż. Sebastian Białoskurski
ORCID: 0000-0002-0156-0750
Dr inż. Sebastian Białoskurski
Adiunkt w Katedrze Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się wokół marketingu produktów spożywczych, w szczególności problematyki innowacji produktowych oraz marketingowych (nowych wyrobów, nowatorskich rozwiązań handlowych, usługowych) w kontekście ich wpływu na postrzeganie oferty/oferentów produktów spożywczych przez nabywców finalnych. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych, w tym artykułów, autor rozdziałów książek oraz współautor monografii.
DOI: 10.33226/1231-7853.2023.9.4
JEL: M31
DOI: 10.33226/1231-7853.2021.5.3
JEL: M31, O31
DOI: 10.33226/1231-7853.2020.12.3
JEL: M31, O31