Best prices Special offers for members of the PWE book club The cheapest delivery

 

Digitization of Management. Ryszard Knosala recommends

Redaktorem naukowym serii jest Ryszard Knosala.

read more

Industry 4.0. Ryszard Knosala recommends

Prezentowana seria obejmuje najistotniejsze obszary tematyczne „Przemysłu 4.0” i jest pierwszym w Polsce kompendium wiedzy pozyskiwanej przez autorów książek z  prowadzonych w swoich ośrodkach badań. Poszczególne książki serii obejmują całościowe wykłady wraz z licznymi przykładami praktycznymi. Są one przeznaczone w równym stopniu dla menedżerów produkcji, jak i dla studentów oraz doktorantów. Trudu przygotowania tej 11-tomowej serii podjęło się 25 profesorów i 7 doktorów reprezentujących 14 uczelni akademickich i kilka instytucji badawczo-wdrożeniowych.

 

Prof. Ryszard Knosala
Redaktor naukowy serii

read more

Innovation - Theory and Practice

Cykl „Nauka i Praktyka Innowacji” jest pierwszym w Polsce, a także w Europie kompendium wiedzy na temat innowacji. Poszczególne książki tego cyklu obejmują całościowe wykłady wraz z licznymi przykładami praktycznymi. Są one przeznaczone w równym stopniu dla studentów, jak i dla praktyków. Trudu przygotowania tego cyklu podjęło się 15 profesorów i 9 doktorów reprezentujących 14 uczelni.

Redaktorem naukowym cyklu jest Ryszard Knosala.

read more

Production Management Engineering

Cykl podręczników akademickich dla kierunku „Zarządzanie i inżynieria produkcji” jest pierwszym i jak do tej pory jedynym w Polsce kompendium wiedzy dla studentów tego kierunku, a także kierunków pokrewnych. Poszczególne podręczniki obejmują całościowe wykłady wraz z przykładami, ćwiczeniami i pytaniami kontrolnymi. Trudu przygotowania cyklu podręczników podjęło się 50 profesorów i 18 doktorów wykładających na kierunku „Zarządzanie i inżynieria produkcji” z 28 uczelni. 

Redaktorem naukowym cyklu jest Ryszard Knosala.

read more

Marketing Unveiled

Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy — opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce — podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej, urzędników administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.

read more